piątek, 1 grudnia 2017

Avon Gwiazdka-przegląd katalogu 17 :)

Cześć Kochani :)
W Avonie właśnie kończy się rok,dzisiaj chcę z Wami przejrzeć ostatni katalog,może wybierzemy wspólnie jakiś prezent dla bliskich,nie pomijając oczywiście siebie :D
Nowy katalog-nowe perfumy-to lubię :D Aczkolwiek zapach aż tak mnie nie oszołomił wbrew nutom zapachowym,które wydawały mi się ciekawe-cynamon (wcale go nie czuć),paczula,bergamotka. Mesmerize Red jest delikatny,kremowo-owocowy,otulający ale niczym szczególnym się nie wyróżnia. Męska wersja jest chyba ciekawsza,czuć mandarynkę i zioła :)
 Jeśli macie w portfelu jedynie 5 dyszek,spokojnie,możecie teraz kupić aż dwie flachy perfum :) Zarówno z męskich jak i damskich do wyboru są po 4 zapachy-można mieszać,łączyć,dublować,wybierać jak się chce :) 

 Jeśli chcecie sprawić prezent elegantce,świetnym pomysłem będzie zestaw Little Black Dress-zapach kultowy,elegancki,ciepły,korzenny.Do perfum mamy balsam do ciała o tym samym zapachu i lakier do paznokci w wybranym odcieniu :)
Jeśli macie jeszcze bardziej ograniczony budżet,są jeszcze takie oto zapachy-ja mam i uwielbiam ten w turkusowej (a jakże by inaczej :D ) butelce,Secret Fantasy Wonderland :) To delikatna słodycz z nutą bitej śmietany,bardzo fajny i subtelny :)
 Dla panów polecam dwa zapachy-Perceive for Men jest ciepły,elegancki,z klasą :)
 Black Sudede Touch jest trochę cieplejszy,ciut słodszy,mocniejszy.Oba fajne na chłodne dni,ja preferuję u facetów świeże zapachy,ale na zimę jednak lepszą wersją jest bardziej przytulny zapach :)
 Nie zapominajmy o małych księżniczkach :) Jeśli macie dziewczynki w rodzinie,na pewno ucieszą się z zapachu Hello Kitty-poczują się dorośle że mają już swoje perfumy :) Są też inne produkty dla dziewczynek typu żel do mycia,mgiełka,oraz szczotka do włosów i serduszkowe lusterko :)
 Przejdźmy do makijażu :) Niedawno pojawiły się w Avonie płynne szminki,które się kocha albo nienawidzi,ja niestety nie poczułam miłości,więc się nie skuszę :) Pokazywałam Wam w sumie 5 odcieni TU i TU ,może się Wam spodobają? :)
Zdecydowanie bardziej lubię te poniżej-błyszczące,soczyste,mają piękne kolory :) Dawno ich nie było w ofercie,tęskniłam i na pewno się skuszę :) Wszystkie odcienie widziałyście u mnie na ustach TU :)
 Oczywiście od lat zdecydowanymi ulubieńcami u mnie są szminki Ultra Color,kremowe,miękkie,piękne-mam kilka odcieni,ale może jeszcze dokupię jedną bo zwykle są 3-5 zł droższe,więc zaoszczędzę :D
 Rzadko wspominam o serii do makijażu Luxe.Szminki są miękkie,fajne w użyciu,ale dla mnie nietrwałe i nie kupuję ich.Paletek cieni jeszcze nie miałam,nie jestem pewna czy za tę cenę coś kupię,ale czasem mnie kuszą :)
Czasem się skuszę na tanią linię Color Trend-w zasadzie nie polecam ani tych najdroższych serii,ani najtańszych,w Avonie te średnie cenowo są najlepsze :)
W tym sezonie powróciła srebrna i złota szminka,na którą sporo osób czekało :) Można ją nakładać bezpośrednio na usta,bądź dodać poświaty swojej kolorowej szmince :)
 Lakiery żelowe bardzo lubię :) Mam kilka,lubię i ten szafirowy bardzo mnie kusi już od zeszłego miesiąca :D Może nadeszła wreszcie pora kupić :D
 Z drugiej strony tutaj też jest ładny kobalt...lśniący więc tym bardziej wodzi mnie na pokuszenie :D
 Jeśli chodzi o pielęgnację,zrobiło się bardzo świątecznie :) Opakowania kuszą,zapachy kuszą,cena kusi :D tylko się skusić :D Popatrzcie...żurawina z pomarańczą,czerwone jagody...
 żurawina z cynamonem...
 maliny z wanilią...
wanilia z figą...
masło shea z kakao...
 jabłko z cynamonem,śliwka z wanilią,pomarańcza z czekoladą... jak żyć? :D
To teraz zajmiemy się twarzą :D
Kobietki lubiące różne mechaniczne gadżety (bez skojarzeń :P ) ucieszy zestaw kremu pod oczy z masażerem. O tak,chętnie pomasowałabym swoje zmarszczki-śmieszki :D
 Polecam też gorąco olejek do twarzy-to zestaw 5 olejków w jednej buteleczce :) Bardzo fajny do stosowania na noc,nie jesteśmy tłuste i klejące bo częściowo się wchłania :) 
 Maseczki też luuubię! Ale peelingów o dziwo jeszcze jakoś nie miałam-tych z serii Planet Spa,bo z Clearskin mam i używam regularnie od lat :)
 Do pielęgnacji dołączę jeszcze zestaw krem-żel Anew,plus świetna maska w płacie-dla wszystkich mających pierwsze (i drugie :D ) zmarszczki.
I na koniec jak zawsze produkty niekosmetyczne,torebki,biżuteria itp :)
Piękna i kojarząca mi się od razu z wieczorem wigilijnym elegancka biżuteria to świetny prezent głównie dla Mamy,cioci :) Nie to że jest babciny :D Ale raczej dla kobitek od 40 wzwyż moim zdaniem :)
 Bo dla tych młodszych ślicznym prezentem może być taki miś :) Może się wydawać kiczowaty,ale nie jest taki ogromny że razi swoim wyglądem-raczej delikatny,uroczy i słodki :)
 Mi bardzo podoba się naszyjnik z serduszkiem i literką-wiele z nas lubi prezenty personalizowane,z inicjałami,znakami zodiaku :) W tym katalogu Avon ma kilka takich propozycji :)
 Zodiakalne bransoletki i maszyjniki:
oraz breloczek z literką,a raczej literą,bo te są dosyć spore i chyba najlepiej będą wyglądać przypięte do torebki jeśli ktoś lubi taki efekt :)
 Avon ma dużo zegarków i z tego co czytam,większość ma dobre opinie i są polecane :) Popatrzcie na te urocze kolorowe-dookoła tarczy fruwają kamyki w dopasowanym kolorze :)
 Zegarki poniżej też mi się podobają-zwłaszcza ten różowy,o dziwo,bo nie znoszę tego koloru :D W postaci dodatków jednak toleruję,w zależności od odcienia różu :)
 Od dawna chorowałam na kolczyki koła,więc gdy tylko pojawiły się w Avonie,kupiłam :) Są ładne,wyraziste,dosyć ciężkie ale szybko się o tym zapomina nosząc je :)
 Grube obrączkowe pierścionki to też moja słabość :D Ten który zamówiłam,podoba mi się,ale nie trafiłam z rozmiarem :( teraz kusi ten z czarnym środkiem :)
 W tym katalogu nie ma zbyt dużo ciekawych torebek,więc dziś pokażę Wam jedynie granatową :)
 I na koniec,żeby wprowadzić całkiem świąteczny klimat,kilka gadżetów świątecznych-naklejki na szybę białe domki kupię! :)
 Jak Wam się podoba katalog? Robicie bliskim prezenty w tej firmie? :)
Będzie można z niego zamawiać do samych Świąt,a cały możecie obejrzeć TU :)

14 komentarzy:

  1. uwielbiam grudzień i czas przedświąteczny! :D Te kolorowe katalogi i świąteczne opakowania! :D Jakbym tylko mogła to kupiłabym wszystko :D

    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Listopadowy katalog bardziej mi się podobał. Myślałam, że grudniowy będzie fajniejszy, bo święta, prezenty ecetera.... A tu d*pa :( nic ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze sobie przejrzeć ten katalog na spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy na coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś lubiłam kosmetyki z Avonu, ale obecnie trzymam się od niego z daleka. Sama nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasem jest przesyt,wiem,znam to,miewam :D I w sumie zamawiam teraz mniej kosmetyków niŻ dawniej,ale zawsze mnie coś skusi jak oglądam i dziewczyny u mnie zamawiają :)

      Usuń
  6. fajne okazje, szczególnie te świąteczne, limitowane edycje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale można wycarowac super prezenty kosmetyczne ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie pomarańczy i czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomarańcza i czekolada kusi :) Podobnie jak Misie :) Są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swiąteczny katalog już sam w sobie ma tę magię, daje mnóstwo możliwości na swietne prezenty, mnie osoboscie bardzo podobaja sie te patyczki zapachowe do domu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię świąteczne katalogi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja planuję zamówić pomadkę Moc Blasku, bo tej serii jeszcze nie miałam, a mam ochotę na coś transparentnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja standardowo skusiła bym się na wody perfumowane :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...