środa, 9 sierpnia 2017

Soraya Ideal Beauty Body Make-Up :)

Hej hej :)
Wiem,taki post powinnam wrzucić w czerwcu,jak jeszcze nie jesteśmy opalone,ale być może jest jeszcze ktoś z białymi nóżkami a chce je mieć w 5 minut delikatnie pokryte opalenizną? Zapraszam :D
To nie będzie opowieść o samoopalaczu-tych nie cierpię bo skóra po nich śmierdzi,jakikolwiek bym nie kupiła...gdy się nagrzeje pod prysznicem,czy spoci w upały,dla mnie smród jest nie do zniesienia :) Ten produkt też pewnie nie każdemu przypadnie do gustu,ale ja mam o nim całkiem dobre zdanie :)
 Mowa tu o Soraya Ideal Beauty Body Make-Up :) Jest to połączenie balsamu do ciała i fluidu korygującego,ja posiadam do jasnej karnacji :)
 Tuba ma pojemność 150 ml,wystarczy na długo :) Otwieranie z klapką :)
 Konsystencja dosyć gęsta,zapach boski-słodziutki,ale nie męczący :)
 Kolor tego balsamu może na początku wydawać się zbyt ciemny,ale rozprowadzając na skórze,trochę jaśnieje :) Ma kolor beżowy,w neutralnej tonacji,a więc żadne żółto-pomarańczowe ani świnkowo-różowe,tylko ładny beż :)
Rozprowadza się świetnie,płynnie,nie ma się co martwić że zdąży zastygnąć zanim dokładnie rozprowadzimy na skórze :) Śmiało możemy rozsmarować gdy zobaczymy jakąś smugę :)
Popatrzcie jak prezentuje się w porównaniu z jasną nogą :D
 Mam nadzieję że widać,iż prawa noga jest posmarowana :D
Jak z trwałością? W porządku :) Nawet siedząc,nie gromadzą się brudne wałeczki pod kolanami :D Nie zauważyłam też brudzenia ubrań,testowałam zarówno przy czarnej sukience,jak i przy ecru (co prawda rozkloszowane,ale jednak się nie wybrudziły) :)
Co do obietnic o zakryciu pajączków,tutaj jest połowicznie,bo owszem,trochę je przykrywa,ale nie całkiem :) A mam dosyć spore zwłaszcza na jednym udzie :(
 Myślę że to niegłupi produkt jeśli potrzebujemy na chwilę ładne,lekko opalone i pięknie wygładzone nogi a nie lubimy się opalać :) Miałam bardzo podobny produkt dwa lata temu od Bielendy,byłam bardzo zadowolona,dlatego nie bałam się spróbować i tego od Soraya,myślę że oba są jednakowo dobre :)
I skład:
Ratujecie się czasem takimi produktami czy raczej Was nie kuszą? :)

24 komentarze:

  1. Wow, jaką ładną opaleniznę serwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana a gdzie go można nabyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marika,np.w Rossmannie,obecnie kosztuje 24,99 zł :)

      Usuń
    2. Dziękuję Marzenko ;) Jadę zaraz do Rossmana !

      Usuń
  3. Ratuję się nim bo nie lubię się opalać i nadal jestem na nogach biała jak śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, ale ja nigdy nie stosowałam takiego produktu i chyba jakoś mnie nie ciągnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że o nim napisałaś, bo tak leży, a ja cały czas mam opory przed jego użyciem. Chyba najpierw w domu go przetestuję, żeby sprawdzić, czy na pewno niczego nie brudzi i się nie rozmazuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź kochana na własnej skórze :D u mnie wszystko było ok :D

      Usuń
  6. Użyłam ze dwa razy na początku i leży, jakoś nie naturalnie się czułam i ja jednak wolę swoją opaleniznę, bo jak wiesz słońce łapie mnie szybko ;) muszę komuś sprezentować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Doti,Ty jesteś w momencie opalona,więc nie jest Ci potrzebny,mnie słońce kiepsko łapie :D

      Usuń
  7. Ja nie używałam jeszcze takich specyfików :D w sumie fajna opcja na wesele bo np rajstop nosić nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o,nie możesz rajstop? w sumie trochę podobnie jak ja,nie noszę rajstop bo czuję że się gotuję :D swędzi mnie skóra,mam dyskomfort,jedynie takie grube "zimowe" mogę nosić :)

      Usuń
  8. ekstra efekt, ale masz zgrabne nogi-bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o takie produkty to sięgam po nie bardzo, bardzo rzadko!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo często sięgam po takie produkty BB do nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt :) Mam podobny produkt od Bielendy i też jest udany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę że wart uwagi ten balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten fluid, jest naprawdę bardzo dobry, idealnie wtapia się nawet w tak jasną skórę jak moja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sprawa! Dobrze, że nie brudzi ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazwyczaj nie używam takich produktów, ale faktycznie na nieopalone nogi super wyjście. Ten produkt mam (dostałam) i w przyszłym roku przed wakacjami skorzystam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...